Sjuk, sjukare, sjukast!

Usch, de var inget trevligt och vakna upp imorse.. Halsen och näsan var helt täta, kunde inte svälja eller andas genom näsan.. Skitkul.. NOT! Så det var upp, ta nässpray, alvedon, ipren och dessutom hostmedicin för o ta bort slemmet.... Skitkul o behöva ta tabletter när man knappt kan svälja.. :(

Nu ska jag lägga mig på soffan och se på SF-kanalen, tyvärr är det den enda som funkar med comhem idag.. eller jo, standard utbudet fungerar, men inte resten av comhemkanalerna och 3an och 8an..
Får se när jag får bytt antennkabel, har nog ingen just nu vad ja minns.. :(
Fast hmm, nu funkade dom allihop.. Berodde nog på att jag "Kopplade om" lite bland antennerna..

Nä, nu blir de ryggläge på soffan..
är helt slut i kroppen..

over and out från den sjuka ;)

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0