Snälla svara, jag är orolig!

Jag väntar på att mamma ska ringa, hon har varit på Visby lasarett hela kvällen.. Fick sms vid 19 tiden att hon stänger av mobilen för att gå in, fick sen leveransrapport vid 23 att hon var ute igen från lasarettet..
Så nu vill jag veta vad som har hänt under kvällen, tyvärr har jag en dålig känsla och det är att han har avlidit..
Fick en konstig vibb innan.. Dessutom är jag skitnervös för en annan sak..

Vi bestämde innan att vi kanske ska träffa M imorn och fan vad de högg till i magen, det är psykiskt som Mija sa..  Det är bara för jag är fjollig och rädd.. Och det är fan sant, jag är skiträdd och träffa honom, fastän jag saknar hans kramar.. Det är dom goaste man kan få tag i.. Tror ingen i hela mitt liv har gett mig en så go kram som han.. Dom innehåller allt, dom tröstar samtidigt som dom piggar upp och dom gör mig allmänt lugn.. Nästan så man kan tro att det är lugnande medel i kramarna ;-)
Så vi får se hur jag "mår" imorgon och om jag vågar träffa honom.. Det bränner i magen på mig av bara tanken o träffa honom.. faaan..
Men jag tror mycke är rädsla, att jag vågar inte bli kär i honom utan jag vill ha honom som vän, men samtidigt vill jag bli kär i honom..  Konstig ekvation de där.. Han kanske är min framtida kille?

Första natten själv oxå.. Känns väl sådär, tur jag har Marie här så jag inte slipper tänka så mycke som jag brukar, men känner att tankarna ramlar på mig ändå.. Dessa tankar gör mig galen... Jag begriper inte varför jag fick förmågan att tänka så mycke som jag gör.. Fuck oxå!

Nu är Tel beställd, och jag har fått sålt min "gamla", så gött, jag väntar bara på mejl besked om pengaöverföring och så :-) Sen har jag äntligen en ny.. Halleluja.. :-D Får dock leva med en Nokia 3310 tills jag får den nya och de hoppas jag sker denna veckan så jag slipper ha 3310:an för länge :-P snacka bökig telefon, det är ju en tegelsten utan dess like ;-) iaf mot dagens "moderna"..

Nä, nu ska jag försöka sova lite, mamma skicka just, får se om hon ringer mig eller inte..

Over And Out!


EDIT:
han lever, men ligger nu på paliativa avdelningen.. och dom vet inte hur natten artar sig, tyvärr tror dom att det är sista natten.. :'(

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0