Snart är jag nere i skiten igen...

jag har kommit på att jag är nog för glad..
Jag blir jävligt glad för så lite, och sen faller jag med minsta motgång..


Jag vill ju så gärna vara lycklig,
och hitta mr right.. Och få leva mitt lyckliga liv med någon som älskar mig villkorslöst och jag älskar honom villkorslöst..
Men finns det verkligen någon sådan? Som jag kommer tillbringa min framtid med? Skaffar barn, bor ihop med, förlovar mig med, kanske t.o.m gifter mig med?
Eller är det bara en illusion jag har byggt upp att Mr Right finns ute i världen och bara väntar på mig? Någon som är gjord för mig?

Ärligt talat så tror jag att jag tänker alldeles för mycket, och det är inget jag gör medvetet, utan det bara är så.. Tankarna finns där dygnet runt..

Just nu sitter jag helt fast i en speciell person och jag är helt fast och kan inte ta mig loss, hur gärna jag än skulle vilja..

Idag har jag haft en ro i kroppen jag inte trodde fanns, jag har funnit mig själv och insett att jag skiter i vad mina vänner tycker om mig, jag klarar mig själv.. [frågan är hur länge]..

Jag är rädd att jag kommer falla ner i det stora svarta hålet igen om jag inte kan sluta fastna totalt i en människa så fort dom är lite snälla/gulliga mot mig.. Snälla ge mig hjälp på hur jag ska göra..?

Nu ska jag försöka sova, ska upp om 7 timmar, ska iväg till farmor på våffel"kalas"..


Over and Out

Åsikter :)
Postat av: Amanda

Hej!

Jag har precis skrivit om udda tårtor, kolla gärna in det om du vill:) Visst är de coola??

Kramar!!

/Amanda

2010-03-21 @ 11:29:25
Min blogg: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0