Vad är det för j*vla bl*ttar?!

Hade en tjejkompis här för ett tag sen..
hon stod och tittade på kort vi har på väggen, bla ett kort där vi har massa foton från min morbror och hans fru från bröllopet dom hade i Thailand..
Det är jättefina kort.. Och hon vet så väl att det är min morbror på korten..
Men kläcker kommentaren : "vad är det för jävla blattar ni har på kort här".. Det är min morbror och hans fru när dom gifte sig i thailand för några år sen.. "nej det är inte din morbror, det är ju massa blattar" det ÄR min morbror..
"men vaffan, vad han gift med en blatte?!?!"

Jag blev riktigt irriterad och stött eftersom hon tog för givet att det var massa "blattar".. Man kunde väl sagt det med ett lite finare ord.. Typ utlänning, eller "vem är det han är på kort med"..

Men icke då.. Denna hemska kommentaren: "Vad är det för jävla blattar"

 

Jag blev jäkligt stött av kommentaren, speciellt eftersom min morbror inte längre finns bland oss..


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0