Dom har hittat datorn!

Datorn är återfunnen! ringde innan och nu har den kommit till butiken.. Men jag har iof fortfarande inte fått sms av dom att den är inne. Men hon sa det skulle komma in under dagen! :)
Så jag ska se vilken dag det blir att vi åker o hämtar den.. saknar den fastän den bara är till besvär.
Jag älskar min lilla dator, men det går inte och göra allt på den.. utan den stora klarar de som inte den lilla gör.. Bla Farmville :P och jag kan ju inte direkt WoW:a på den lilla.. Så så fort jag får hem den stora datorn så ska jag fylla på mitt WoW igen :D har inte spelat sen i början av Nov..

Nä, om man skulle ta o dra igång med städningen ! Mamma och Bengt-Ola anländer vid midnatt.. Men det beror helt på väglaget! För nu snöar det ju, och förstår dom om dom inte vill köra fort om de är likadant väder hela vägen..

Nä, får städa, så kan ja ha kul på nätet sen istället :D

Puss på er.. <3

Ps, varför får jag inte ha en ljusblå overall och en rosa kudde med gröna prickar på rumpan när jag är i fjällen?

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0