Fjortis kärlek <3

Jag är en fjortis, och kär.. Men tyvärr tror vissa jag är kär i en helt annan person än vad jag eg är. Tråkigt med allt folk som drar egna slutsatser om precis allting! Och om det nu skulle va så att jag skulle vara kär i en ny, vem fan har med det och göra? Jag har blivit sårad och dumpad, lever som singel, gör vad jag vill, med vem jag vill.. För ett tips, vill du ha mig, så skulle jag nog rappa på lite. Börjar bli trött på och va nåt som bara ska vänta.. På tal om nåt annat, jag ska sova i Mijas nya soffa inatt. Får se om den är ryggdödare eller om den faktiskt är skön! Imorn blir det Idolfinal hos D. Calle<3 Erik är en fjortis. Kanske borde sova lite, så jag orkar med morgondagen. Puss och Kram och nyp i stjärten

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0