Flörta med en kund?

Innan plinga det på dörren och en av medarbetarna på ComHem. Han visade upp sin bricka och jag kände igen honom, han är i samma åldersgrupp som mig!
Vi satte oss ner och började prata om bredbandet vi har därifrån och kom fram till att vi i nuläget betalar en massa mer än vad vi borde.. fanns mycke bättre avtal nu än när vi skaffade det.
Och dessutom kommer dom höja upp det till 100/10.. Så nästa vecka surfar jag så de ryker ;) Kanske datorn flyger iväg när jag surfar ;) hehe..
När vi väl hade pratat lite och så, han stirrade på mej i princip hela tiden.. På ett sätt som inte bara var kundgrej, utan mer "flört"..
När han dessutom gick frågade han om vi inte skulle ses på krogen nån kväll.. Hmm, är de rätt av en medarbetare av comhem och flörta med en kund?
Iof blev jag lite generad, inte ofta man blir raggad på IRL..


Men min stora fråga, är de rätt av han och göra så utan och "kolla av läget" med kunden först om de är okej?
Kunden kunde ju faktiskt tagit åt sej och känt sej stött

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0