Frysande barnvakt!

Nu sitter jag inne i salen med datorn och har fixat lite med bakgrunden och loggan, ska givetvis fixa mer med färger och så, men de får bli en annan gång, med hastigheten jag har på bredbandet så tar det sån himla tid, så de får bli bättree när jag kommer hem :)

Känns direkt när kylplattan inte är med mej, nu osar den igen, och den är upp i över 80 grader, de går fort som bara den.. =/

Idag är en ganska bra dag :) hade barnen på förmiddagen när chrille o helen var iväg o shoppade, ganska dumt o ha med sej barnen i kriget i affärerna..
Vi hade jätteskoj, kollade på tv, hjälpte Jonathan lite vid datorn, läste bok för Olivia och vi kollade på katten säkert 100 ggr :P den är söööööööt säger Livis :P Hennes nya favvo-ord :P

Helvete vad de är jobbigt och bo på ett ställe där dom har vedeldning =/ Det är kallt så in åt helvete.. Pannan slog av innna :( och dom har inte riktigt fått igång värmen igen.. Mamma och B-O har 12 grader i sitt sovrum, jag har väl iaf 15, men kaaaaallt är det som faaaan! Får sitta med filt på mej för jag inte ska frysa sönder..

Ska bli gott o få komma till Skene igen och fjärrvärmen :P där avgör man själv hur mycke man vill ha i värme, och de är ingen som tar värmen för mej bara hux flux :)

Nä, nu kom barnen igen efter vila och fika..

Gå dit hjärtat leder dig♥


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0