Ingen bra dag alls!

Idag är en dag som för med sej tråkiga minnen!
Det är inte datumen, snarare 4:e advent..

För ett år sen när jag vaknade så hade jag ett sms där det stod "ring mig så fort du läst detta!" Kände ett stort allvar direkt.. Och kände att något hänt!.. Har fått så många sms av mamma innan..
Vet inte varför, men det inföll ett stort frågetecken denna morgon.

Ringde upp mamma och frågade vad som hänt, då fick jag svaret : "Lasse är död", vilken lasse frågade jag, "min bror"
Då bröt de totalt i mig! Jag kände hur tårarna började rinna.. Frågade direkt vart jag skulle ta mej så jag kunde vara ett stöd. Men hon sa "jag är i Ulricehamn, Andreas är med mej! Då kände jag mej lugn en liten stund..
Men var tvungen och ringa Mija och berätta vad som hänt, givetvis berättade jag för Jimmy så fort de hänt, var ju hemma hos honom..
Kände hur jag bröt ihop mer o mer, så jag höll mej ute på balkongen och rökte och rökte och åter rökte.. Kände inte jag ville lägga bördan på Jimmy och gråta mot hans axel, klarar mej alltid på egen hand.. tror jag iaf.. Men kände att jag fick göra två val, bryta ihop totalt eller stänga in känslorna totalt.. Som vanligt stängde jag in dom och levde mitt liv som förut..
Kände inte jag orkade att berätta om mina känslor, kände att de fanns mycket annat som var ett problem..

Det har kommit lite då o då under året istället, har inte orkat ta tag i de ordentligt än.. Vissa kvällar lgiger jag och tänker en massa på Lasse♥.. Idag har varit en sån dag, jag har tänkt massa på honom, undermedvetet!

Nu sitter jag och lyssnar på bra musik för att få annat och tänka på!

Imorn är datumet då min morbror la ihop sina ögon sista gången!

Kommer alltid tänka på dig!


r.i.p Lasse 19581003 - 20091221 r.i.p

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0