Jag saknar dig!

Jag saknar våra samtal, känner mig som en äkta fjortis, men son dom säger, fjortis är en livsstil:P jag vill uppleva fjortiskärlek! Ingen som vill ge mig det? Jag vill bli sådär äckligt kär, med massa fjärilar i magen, snarare, helikoptrar.. Finns två som kan förverkliga det i nuläget. Tyvärr känns de helt kört med båda.. Låter fel och skriva så, men varför inte? Jag är dock jävligt kär i den ena, men den verkar inte riktigt förstå vinken, eller så skiter han i den. Medans den andre inget vet, kanske bäst så? Vet att dom försvinner för den ene om jag får den andre om ni förstår.. Äh skitsamma, allt suger. <3

Åsikter :)
Postat av: jimmy

vilka menar du?

2009-12-12 @ 02:01:05

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0