Julen suger...

Jag känner inte alls för att fira jul iår.. Får bara ångest av att tänka på det. Men jag firar jul för att jag har brorsbarn iår. Annars kunde det likväl kvittat.. Hade nog fan hellre bara suttit hemma och sett på en film eller nåt..

Det suger.. Jag har ingen lust och köpa juklappar, Men måste pga barnen.. Dessutom blir de inte en enda dag ledig..
Julafton blir det att vi ska vara hemma och fika lite när det är kalle anka.. Tack gode gud, lugnaste dagen på hela julen..
Sen på juldagen ska vi till brorsan och byta julklappar.. Då blir det high life.. Fullt ös medvetslös..

Fy fan vad jag känner att jag hatar julen iår! usch o fy rent ut sagt.. Jag har ingen lust alls.. Det händer bara massa tråkiga saker ändå.. :(

Hoppas ni andra som läser här får en bra jul och ser framemot den :)

Puss på er..

vad har du för anledning och skriva som du gjorde?

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0