MensMonster!

Jag vet inte vart jag ska börja..

Jag känner mej knappt som en människa längre.. Jag blev av med min mens 21:e dec, nu idag kom den tillbaka.. :S vaffan, jag var utan i 8 dagar, sen kom den krypandes igen?
Okej, dom tror ju att jag har PCOS, men ändå? jag ska väl kunna leva ett normalt liv och slippa ha ob och binda varenda dag?
Det har slutat med att jag vågar inte ens gå utan binda/trosskydd även om jag inte har den, idag var första gången sen den slutade jag vågade ta bort bindan och då kom den tillbaka.. Jag är fast i bindans träsk :(

Så imorn bär det av till affären igen för att köpa ob och bindor.. Återigen! Det är fan inte billigt och ha mens jämt, ok, jag köper dom billigast bindorna jag hittar i affären, men ändå! de kostar multum!

Så imorn ska ja ringa till gyn, [hoppas dom har telefontid] så dom kan förklara lite snabbt för mej vad det är för fel på mig! Jag vill ändå ha preventivmedel, vill inte riskera o bli med barn, men ingen risk ändå kanske, har man sin period jämt så idgas de inte direkt mycket älgskog..

Nä, nu ska jag försöka sova, först ska jag läsa senaste numret av hänt extra :)

Over and out!

Åsikter :)
Postat av: Åsa

Ååh, va drygt, bindor och tamponegr är verkligen svindyrt!

2009-12-30 @ 13:11:10
Min blogg: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Emma

Bindor dyrt? Eldorados ligger väl på en tia för en förpackning? Det är väl inget att snacka om? Du kunde ju köpa bindor istället för att köpa ett mobilt bredband? Det beror ju på hur man resonerar och väljer. Du valde bredband och sket i bindor. Så gnäll inte....

2009-12-30 @ 17:16:12
Min blogg: http://www.metrobloggen.se/emma198
Postat av: iidaa

Emma:

Prova du och ha din mens konstant i en månad, uppehåll 1 vecka och sen igång en månad igen! Så ska du få se hur dyrt det blir! Ja, jag köper de billigaste jag kommer över, men behöver man ett nytt paket varannan dag spelar de ingen roll, för blir de runt en 50 kr i veckan.

Jag köpte mobilt bredband igår, men hoppades på att jag inte skulle få den igen så snabbt, och dessutom, så betalade inte jag bredbandet!

2009-12-30 @ 17:38:05
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Prova du och ha mens ett halv år, KONSTANT!!! Men jag tycker inte det är någon tävling.Jag tycker ändå inte bindor är dyrt....

2010-01-03 @ 22:36:15
Min blogg: http://www.metrobloggen.se/emma198

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0