Netto = ??

Var idag på Netto o köpte mej en digitalkamera för pengarna jag fick av farmor..
Inga problem, gick dit, köpte kameran, åkte till brorsan för o hämta honom, [vi har haft hans bil pga han var på krogen igår]. När jag sitter i bilen o väntar medans mamma springer upp o går på toa, så upptäcker jag att batteri coh minneskort redan sitter i.. Lugnt tänkte jag, de kan va så att dom har typ börjat med att ha i batterier o minneskort..
Men när jag försöker fota står det "minnet fullt" vaffan!? minnet fullt? Köpt ny kamera och minnet fullt? Kollade då minneskortet. Då ligger det en film där.. "På en äldre utländsk man som röker vattenpipa och pratar i telefon, man hör att det inte är svenska han pratar."

Så jag går tillbaka till Netto med kameran.. Men dom var skeptiska, dom ansåg att de skulle vara så, att dom skickar med en film i kameran för o visa hur kvalité o så är.. Men jag gav mej inte! jag skulle ha en ny!
När hon öppnar en annan kartong var allting paketerat.. Men inte i den jag köpte.. Men hon gav sej fortfarande inte.,
Sen säger hon " det kanske är ett visningsex" Men jag vill ha en ny!

Efter många om och men fick jag en ny kamera! tack gode gud, en kamera som var paketerad!
Inget som var använt o kommit tillbaka..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0