Gör jag fel?

Känns som jag gör fel i hur jag tänker och tycker om saker och ting..

jag får pirr i magen och ett leende på läpparna varje gång jag tänker på mr secret, men känns som jag gör så jävla fel så de finns inte.. jag vill ju inte mista x.. men känns som jag gör de om jag fortsätter att få helikoptrar i magen och går runt o flinar dagarna i ända.. Det kommer aldrig sluta bra.. de kommer sluta med katastrof.. Känner mej själv..
Känns som mr secret är en undanmanöver för att jag ska slippa känna mej ensam.. han stöter på mej, men fick veta idag att han visst håller på med en annan.. så varför stöter han på mej? är de för han är intresserad, eller är de bara för de där jävla sexet som alla karlar är ute efter?

seriöst, finns det något värre än vara singeltjej? Sen jag blev singel har säkert 20 killar frågat mej om jag vill knulla med dom.. men icke sa nicke.. Jag har svarat varje att jag är inte ute efter och bara hoppa från säng till säng, utan jag är ute efter mer seriöst, jag är 25 år, jag vill ha familj och stadig pojkvän.. inte strula runt, de var roligt när man var i 20 års åldern, men jag har växt ifrån de som fan.. Jag vill inte ha ny k*k varje kväll.. utan jag vill ha kärlek! Är det verkligen så svårt och förstå? att de finns vissa tjejer som faktiskt är ute efter kärlek i första hand och inte k*k enbart...

Usch vad jag hatar att jag överhuvudtaget har en hjärna ibland.. fan så enkelt allting hade varit om man levt utan känslor,då hade man sluppit fundera, ligga vaken i tankar, och slippa må dåligt först o främst..
Jag hatar när <3 blir krossat och man gråter sej igenom dagarna, för man orkar inte med livet överhuvudtaget.. Har varit så alldeles för länge i mitt liv.. Och nu har jag tröttnat, så nu har jag valt att gå vidare, men är de rätt eller fel?
Tydligen är de fel.. faaaan! Ge mej styrka för fan!

och jag som sa att jag inte har någon blogglust, för jag kommer aldrig på något o skriva.. Men de gjorde jag visst.. :)

Puss på er...

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0