Jag är imponerad!

Satte mamma på att ringa till OnOff idag för att kolla lite med min dator.. Jag själv blir alltid så "sur" om dom inte har nåt konkret o säga, dumt att de ska gå ut över dom stackarna som bara svarar i telefon.. Det är inte deras fel om verkstaden är seg eller butiken är seg på att skicka varor..

När mamma la på med dom, gav hon mej ett Positivt besked! Den var redan på verkstaden, hade fått gått före i kö pga den var inne för samma fel som dom två andra gångerna.. *kors i taket*
Så redan i början på nästa vecka får jag veta vad dom tänker göra med den.. Byta ut den eller helt enkelt laga den.. Men allting är ju bättre än det jag har idag. Dock är jag mer sugen på att dom byter ut skiten, för jag har ingen bra relation med min dator längre.. Fastän det är en Laptop så känner jag mej låst. Jag kan ex inte plocka med mej den in till sovrummet och sätta mej i sängen med den i knät, för då brinner benen upp..
Så det får bli att jag får sitta vid ett bort, och det anser inte jag riktigt är hela vitsen med en laptop att alltid få sitta på samma ställe, då kunde jag likväl köpt en stationär..

Han i butiken (som förövrigt var jävligt trevlig och jag flörta en del med ;P o flörta med mej ;)) som tog e mot datorn blev helt förskräckt när jag sa att den vart uppe i 97 grader en dag. Han bad om ursäkt säkert 10 ggr under den stunden vi var där.
han sa "det är beklagligt att datorn har krånglat så mycket för dej".. han upprepade sej flera ggr :P Men det tycker jag bara är rätt, det är inte meningen man ska köpa en dator som inte ska fungera .. Eller jo, fungerar gör den, men den ska inte lukta bränt och de ska inte typ ånga ifrån den så varm som den blir..

Men det som har gjort mej mest chockad i hela situationen är att dom redan har börjat titta på den, och det är inte mer än 2 dagar sen jag lämnade in den.. Det är nog de snabbaste dom har jobbat någonsin..

Idag är en bra dag förövrigt, inte bara pga datorn.. Utan jag har fått pengar! wohooo! jag som vill åka till jysk, men tydligen var inte mamma lika sugen på det som mej, så de får nog vänta.. :( hon anser inte vi har där o göra innan vi vart i gekås, och helt fel har hon faktiskt inte.. Men jag är ju impulsiv, jag vill ha saker nu! kan inte vänta ;)
Får nog börja lära mej det..

Nä, får ta o göra nåt vettigt.. hmm, vettigt i min värld förtillfället är att msn:a lite medans mamma ändå vilar och jag har fri tillgång till hennes dator :)

hoppas för allt i världen att broder kommer hem idag så jag får tillbaka min minpc.. behöver den..

puss på er..

Åsikter :)
Postat av: Pernilla

Det var ju ett av felen på min förra dator med, den gick upp i 99 grader som högst och tillslut kraschade hårddisk C och blev inte normal igen. Jag hade tur att min dator blev stulen på lagningen. Fick ju ut min älskade HP dator som jag har idag:D

2009-11-29 @ 22:14:00
Min blogg: http://bampi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0