Kattjävel!

Usch! Jag hade somnat så gott, sov som en liten prinsessa i mina rosa sängkläder. När jag hör en katt som ruskar på sig så man hör pinglan. Fan tänkte jag. Kom då ihåg att katten låg under min säng och snarka, ja seriöst, hon snarkade så jag hörde det. Nu var hon tydligen utsövd och ville äta. Så det var bara och kliva ur sängen och släppa ut henne.. Fuck! Nu är jag ju pigg! Och ska upp kl 7, *gäsp* :( ska se om jag kan lyckas sova snart igen.. Puss på er.. Förlåt för radbrytningarna som ni inte får. Skriver från mob.

Åsikter :)
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

jo det är kanon, va gör du då ?

2009-11-05 @ 11:41:50
Min blogg: http://jessicalillsmeds.se

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0