Köp aldrig..

En Sony Ericsson G502..


Köpte en sån i somras, och den har inte annat än att krångla :( Den stänger av sej när man pratar i telefon, tar inte med alla bokstäver när man sms:ar så de kan se ut som rena ryskan..
Som igår skulle jag skriva ordet "fråga" det blev bara "er" pga den inte tog med dom sista bokstäverna :(
Seriöst, jag hatar den! Jag har nog aldrig hatat en telefon så mycke som med den.. Men samtidigt älskar jag den..
jag tycker den är jättesöt och allting.. Men kan inte ha kvar den, de går inte..

Eftersom jag inte har någon reservtelefon kan jag inte lämna in den för lagning heller..


Men jag ska nog köpa en ny i slutet av månaden.. En Sony Ericsson W395, någon som vet om det är en bra telefon?
Kostar 1399 på de Phonehouse med halebop kontant :) passar mej ypperligt :)

hade min förra telefon kunnat ha halebop kort hade jag lätt tagit den, fastän skärmen är skadad.. Kan inte ha de som jag har de, de går inte.. Jag kan inte prata med nån utan att samtalet bryts för att telefonen antingen startar om sej eller blir tyst en lite längre stund..

Men nu vill jag veta, någon som vet om W395 är en bra telefon? :)


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0