Kul hur någon kan förändras..

Seriöst, trodde mer om dej! :(
Du har fått mej att dra alla killar över en kant återigen.. Och de tråkiga är att du bara blev tyst och sen logga ur utan och säga nåt mer.. =/

Seriöst, inte konstigt man tror de värsta om folk.. Hade önskat du hade ploppat in på msn nu och vi kunde prata om det.. Men det vore nog och tro för mycke.. Känns som du undviker mej ibland.. vad har jag gjort dej eg? du är så go o snäll, men vissa dagar blir du knepig o bara försvinner, säger saker som får mej o undra om jag verkligen pratar med den personen jag lärt känna.. hmm.. jag blir galen..

men men, är väl så de ska vara antar jag? Att man bara träffar på rötägg, nä, jag säger inte att just du är de, men jag börjar undra när du resonerar som du gör.. Hm..


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0