Lägg ner!

Infogat från annan blogg

Jag har lovat mej själv att inte skriva något om detta..

Men ni kan väl iaf bete er som den åldern ni har istället för dagisnivå? Ni/du använder din blogg endast för o smutskasta mej nu..

Nä, jag har inget jobb, inget körkort, ingen pojkvän och bor hemma? Men jag försörjer mej själv genom att jag går till Sociala istället för o leva fullt o fast på någon annan, bla pojkvän, föräldrar..
Jag lever mitt liv, så lever ni erat! Jag kan inte kalla er för vänner, eller att ni var de innan heller för den delen.. jag dög när ingen annan fanns o tillgå.. Är det vänskap?
Noep, inte i min värld iaf..

Men sitt ni och kasta sten i glashus så mår ni nog så bra så.. sitt ni och klanka ner på mej, varsågod.. Men tro inte att jag ska bry mej om vad som skrivs, så länge ni inte inkränktar på mitt liv, så kommer jag fanemej aldrig bry mej om erat igen..

Men, ett tips, kom inte o smöra om ett tag.. finns andra som tar mej för den jag är och inte snackar skit och smutskastar mej!

Åsikter :)
Postat av: Emma

Ursäkta att jag blir uppröd men att gå på soc är väl lägre än att leva på en pojkvän? Va då försörjer dig själv? Sverige försörjer dig. Pojkvännen jobbar kanske ( pojkvännen du tar upp i bloggen) johan försörjer mig, är det något fel med det? De pengar jag jobbar i hop kan jag slänga i sjön eller göra precis vad jag vill med. Tycker inte det är fel att en pojkvän försörjer en

2009-11-18 @ 18:09:42

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0