Mitt 25års kalas..

Har precis lagt mej j en iskall säng.. Idag har vi haft mitt 25års kalas.. Fyller dock inte förräns på måndag (2/11), men då kunde inte alla komma som var här idag, så vi la de på halloween dagen istället :)

Jag fick pengar av alla och en jättefin smides ljusstake av Anna och Mattias på Gotland :) tack så hemskt mycket!

Så imorn ska jag äntligen få iförskaffa varuhuset 3 på dvd :) kanske även 4:an :) så jag har nåt o göra framöver ;)
Kanske ska lyxa till och köpa mej en dvd och slippa se på allt genom ps2:an.. Skitirriterande att behöva använda handkontrollen som fjärr..

Nu ligger jag och magen värker som as.. Måste nästan vara mensvärk, har ont på samma ställe iaf.. Jobbigt som fan är de i vilket fall som helst!

Jag orkar seriöst inte skriva en massa.. Är trött och magen värker så de blir nog o lägga slötitta på film och försöka sova..

Natti!
Puss på er...

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0