Mobil..

Jag vill bara att rätt ska vara rätt, inte massa skitsnack hit och dit, och gnälla för nåt som inte ens har med saken och göra.. Men skitsamma.. Har faktiskt folk som bryr sej om mej! Istället för o klaga på hur jag är..
Dom tar mej för den jag är, som ni uppenbarligen inte kunde.. tragiskt!

Nu kan man ju hoppas att de lugnar sej och dom skiter i vad jag gör, känner och tycker.. Så kommer jag skita totalt i er.. Ni anar inte hur mycke jag eg kan skita i er.. men de märker ni.. otrevlig mot mej,  jag otrevlig tillbaka..

Tack H för en underbar pratstund igår, de behövde jag, få lägga ur min aggression och få höra en vettig människas åsikt om saken som inte är iblandad eller ens känner personerna de handlade om..

Nu blir de o starta tvättmaskinen, sen se på tv :)

puss på er..

Åsikter :)
Postat av: Emma

Min gör lika dant. Typ när man precis fått ett sms hinner inte ens öppna det innan mobil helvetet startar om. Eller när man wapar så kan den starta om. A i massa situationer.

2009-11-17 @ 23:39:45

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0