några notisar till mej själv..

Inga batterier ska införskaffas till tomtarna som dansar o spelar.. Jag har drivits till vansinne av dom idag när barnen har varit här..
Och ett tips till, den dagen jag säger att jag vill ha barn, slå mej i huvudet och påminn mej om dagen som varit :P Haha.. Nä, så illa är det väl inte, men herregud så trött jag var på barn ett tag, fast de berodde nog mest på dom jävla spelade tomtarna..

Nu har dom åkt hem, dom skulle äta middag och sen blev det fredagsmys i deras krypin :) myyys..

Ikväll ska jag äta tacos och se på tv med mamma och brorsan :) kanske en film efteråt :) o kanske en sväng på MSN med, de beror på vad jag känner för just då :)

har ju äntligen fått hem min lilla dator igen.. Halleluja! Får se, den kanske åker på måndag igen, men det får vi se då :)

Nu funderar jag på att sätta mej på golvet i sovrummet och spela lite tv-spel och lyssna på musik samtidigt som MSN är igång :) kanske prata med nån rolig, om det är någon rolig inne vill säga :)

Puss på er.. kommer säkert ett litet inlägg senare :)

Ps, de förra inlägget var inget illa menat och jag fick pratat med en person som lät väldigt vuxen på en gång och förstod hur jag tänkte i saken :) tack för att du var så vettig och faktiskt gick o prata med..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0