snaaaart!

Nu kommer snart brorsan och c/o hit:) ska bli riktigt kul, och mamma har gjort jättegod mat :D Hon har gjort potatisgratäng och kycklinggryta, snarare, kycklingbitar med grädde och chilisås :) Enkelt, men ack så gott :D

Nåt otroligt har hänt, jag har kjol på mej idag, frivilligt, och leggings :) blev kär i mina nya leggings så dom används hela tiden :P

Jävla crash spel! Hatar det! Måtte djävulen ta alla crash spel och låta dom brinna i helvetet! Nu kanske det inte är så farligt, men ack så drygt de är att man inte klarar vissa banor.. eller jo, men de går inte direkt som en dans på rosor ;)

Puss

Åsikter :)
Postat av: Pernilla

Hampus kommer bo kvar här hemma, men han kommer nog sova över hos mig ganska ofta. Han är ju mammas lilla prins ;)

2009-11-30 @ 13:29:53
Min blogg: http://bampi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0