Underbara dröm!

Imorse när klockan ringde ville jag inte vakna.. Drömde så underbar dröm!
Snoozade klockan säkert 10 ggr, eller snarare, snoozade i över 1 timme.. ;)

Men drömmen var så underbar!
Drömde att jag var på fest i Örby och träffade världens underbaraste kille som jag blev tokkär i, han i mig med :)
Och vi var sådär mysiga, kramades och pussades :) allting var perfekt!
Det var längesen jag kände mej så uppskattad, vaknade med ett leende på läpparna :) ville bara inte vakna och gå upp. Låg kvar i sängen i några min när jag vaknat och tänkte tillbaka på drömmen!

Det är sånahär drömmar som får mej att faktiskt hoppas och må bra!
Men tyvärr ser verkligheten ut helt annorlunda! Den får mej att vilja gråta blod. För jag förstår inte vad människor får ut av att klanka ner på andra. Att bara sitta och orka snacka skit.
Jag lägger ner hela tiden, och får även höra jag ska göra det, men det är du som alltid skickar första. Jag har inte ens engagerat mej med och lägga någon större energi på dej i min mobil, du finns bara som namn och nummer, för jag ska veta vem sms kommer ifrån.

Ni påstår jag inte har något liv, men det har jag, som funkar ypperligt, om ni bara vill hålla er utanför det.
Det verkar som du vill att jag ska gå ner mej totalt som jag gjorde för några år sen. Och klaga, och åter klaga!
Får du en kick av det?
Ett snällt svar vore ju snällt, utan massa svordomar och skit, jag vill bara ha klart för mej för hur mycket du njuter av att trycka ner mej i skosulorna?!

Tänk om man kunde förändra världen och vara med om man verkligen vill vara med, men tyvärr går inte alltid det och lösa. Istället lever jag i min egen bubbla och låter det vara som det är.. Jag sätter mej hellre i ett hörn och gråter istället för att visa det för någon! Mina nätter går åt till att tänka och åter tänka på vad jag har gjort denna värld för o förtjäna detta!

Åsikter :)
Postat av: Simone

aa, blir nog bra ida. e det så konstigt ja skriver till dig först när ja igår fick höra du anklagade mig för o ljuga o sen idag då ja läste en kommentar från DIG på min blogg där ja ska anklaga dig för nått... öhh oki kul det vore om ja sj visste vad ja sagt...



Men ja har skickat sms till J nu i.a.f o sagt att vi ej kan vara vänner för vi ränner visst efter han som kåta löptikar... för DU ÄLSKAR HAN så mycket o vi respekterar inte det... mer än vad ja visst med. ja skiter blankaste fullständigt i dig o J...ert val om ni vill bråka o gå varann på nerverna dygnet runt... ert val INTE MITT så blanda fan inte in mig



men sist ja kollade så e J kapabel o bestämma sj vilka som e han vänner o inte

2009-11-19 @ 19:43:46
Postat av: iidaa

Du behöver inte vara tyken för att jag vill veta sanningen.

men du sitter o pratar om mej till x antal människor, kan inte svara för hur många, men vet att du gör det.



Jag har inte sagt till mija att alla ränner efter honom, hon sa själv att hon skrev lite missvisande.



Men du? vad har J med saken att ens göra just nu med detta inlägg?

2009-11-19 @ 20:02:08
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: weepee

Jag kan ju faktiskt hålla med S här jag har ju också fått höra en massa saker om att jag ränner efter J men om han vill ränna efter andra än efter dig så är det väl J val..du är ju inte hans mamma som kan bestämma över honom...Vill han ha oss som sina vänner är det ju upp till honom han är ju faktiskt 37 år..inte 25....

2009-11-19 @ 20:27:06
Min blogg: http://weepee.blogg.se/
Postat av: Simone

öhh har man vänner bara för att man har nån o röka med??? nej... o ja skiter i vilka du anser vara i mitt "gäng" det e du som sagt att dom e i mitt gäng, ja har då fan inget gäng sist ja kollade i.a.f...

men men coolt, ja har ett gäng...



vilka har ja pratat med OM dig? vilka? ja har fan inte ens nämnt vad som hänt till mamma, utan det enda ja sagt till henne e gällande spelen- sen har ja pratat med Agge, INGEN ANNAN inte ens K vet ens hälften... så tyvärr ida där hade du fel IGEN..



det e ju bra att folk erkänn efter att dom skriver fel dt har du gjoprt många gånger men om du/ni skriver fel så jävla ofta e det konstigt folk blir sura...



jaha så det e bara mitt fel att det ringer mitt i natten. du har ju ringt ibland även om ja sagt nej för du MÅSTE bara prata om ***** o **** o *****.... kolla igen nu ja skrev IBLAND... sen har du gnällt att ja inte ringer dig men nu skriver du att ja har det. hur ska du ha det flicka lilla

2009-11-19 @ 20:47:56
Postat av: weepee

Jag trodde att man hade vänner till att umgås med inte bara ta en cigg med...Jag är inte med inått gäng heller vad jag vet...men då måste man ju ha ett namn på detta gäng då...

2009-11-19 @ 21:16:22
Min blogg: http://weepee.blogg.se/
Postat av: iidaa

Men herregud, snacka om och hänga upp sej på en sak!

Givetvis menar jag inte att vänner bara är till för o ta cigg, men läs ordagrant vad ja skriver för all del, gör det..

Wepee? hur hamnade du i detta nu?

2009-11-19 @ 21:19:16
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Varför skriver du helt plötsligt att du har ett helt ypeligt liv? Det va väl en eller två veckor sen du ville förändra allt??

2009-11-19 @ 23:55:51
Postat av: iidaa

Emma, pga jag har tagit tag i livet och går inte ner mej för småsaker längre! :)

2009-11-20 @ 00:50:11
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är ju underbart. Ser att ni bråkar du och dina 'gamla' vänner. Skit i dom. Om de är så mycket vänner och tar hand om varandra så kan väl de ta hand om varan istället för att mobba dig? Eller hur....

2009-11-20 @ 02:40:44

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0