02:30 massa positiva tankar :)

Borde inte jag sova nu? Klockan är ju för fan snart halv tre.. oopps..
jag sitter i sängen, har startat upp den lilla datorn för att blogga lite..

tänkte blogga lite för att jag för en gångs skull är på riktigt bra humör :) jag ligger i sängen och tänker bara positivt! har inte varit en enda negativ tanke på hela tiden sen jag gick o la mej :) tänkte att de får förevigas i bloggen :D så det inte bara står massa negativt :) de blir ingen kul läsning..

Jag har sån lust och göra om massa.. Både i mitt liv, på bloggen o i rummet..

Funderar på om jag ska ta på mej mp3spelaren imorn och bege mej ut på en liten promenad om vädret tillåter, har tyvärr inga regnkläder, så de får va uppehåll om ja ska ge mej ut..
och jag vill så gärna tapetsera i rummet.. jag tittar på tapeter lite då o då på nätet, har hittat den bästa sidan..
www.rusta.se dom har så snygga tapeter till vettiga priser, vet dock inte hur kvalitén är på dom, men så dåliga kan dom väl ändå inte vara?

Jag satt på balkongen innan ikväll o funderade.. Varför har inte jag egen lägenhet o massa pengar så ja kan åka till IKEA och köpa precis det jag vill ha? bara kunna välja o vraka utan o tänka på om pengarna räcker eller inte..
Fan, jag vill verkligen flytta hemifrån, känner jag är "mogen" för det.. Vill klara mej själv och leva mitt egna liv..
måste erkänna att de är rätt trist o vara snart 25 år o bo hemma hos mamsen fortfarande.. :( Men ibland blir de så utan att man vill det..

Nä, ska försöka sova tror jag.. Borde stänga ner datorn oxå, så man slipper höra surrandet av den, dock låter de typ nada, men ja kan nog störa mej på de när jag ska sova.. ska se klart på Hannah Montana oxå :) ha fått igång den på dvd:en.. :)

puss från en positiv Ida

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0