Tuffaste årstiden!

Alla helgon helgen är en av dom jobbigaste helgerna som finns...
Det är då jag tänker mer på mina nära o kära som har gått bort..  Givetvis tänker jag på dom annars oxå, men de blir mer "verkligt" denna helgen att dom faktiskt är borta..
Som idag, gick upp tidigt för att åka till kyrkogårdarna och lägga gravdekoration där och tända ett ljus..

Kom till Kinna kyrkogård, och då blev det mer påtagligt att Lasse faktiskt är död.. Nu står hans namn i stenen, nu är det inte skoj längre, utan nu är de allvar, han är faktiskt borta.. Han som inte krävde att jag skulle älska honom, men de gjorde jag ändå, men han älskade mej lika mycket för det.. Han struntade i att jag var stor, knepig och så, han älskade mej lika mycket för det.. Tack, jag älskar sådana personer som kan älska en utan att de blir krystat!

Sen när vi kom till Örby, och gick fram till min pappas grav.. det känns verkligen varje gång man kommer dit. speciellt dessa tider, han dog i dec.. Så vintern är rätt tråkig och dyster för våran familj, även lasse gick bort i dec..
Jag får upp bilden i min hjärna om när pappa ramlade ihop och dog, jag kan fortfarande höra dom sista andetagen han tog.. Det kan hoppa upp lite då o då.. :( Riktigt tuff period just vintern,de jobbigaste är att jag själv fyller år på vintern och brorsan..

Detta blogginlägg tog 3 timmar att skriva :P Men mammas pojkvän kom hit och då satte vi oss ner och tjöta lite o sen rann tiden iväg.. Nu ska jag se klart på +Aschberg på tv8 play.. handlade om bloggare den 27/10..

Nä, puss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0