Fy fan så trist!

Sitter vi köksbordet och tittar ut, ser bara mörker, mörker och åter mörker! Fan så trist de är med den här årstiden! :'(

Nu ska vi se om min plan fungerar som jag har börjat genomföra.. Det kan ge bra resultat, men de kan samtidigt ge ett fruktansvärt dåligt resultat.. Hmm..
Men jag gamblar i de läget!

Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp kläderna :)

Hittade min laddare idag till min D40 :D det var så dumt, så vet knappt om ja ska med o berätta det :P
Men gör de ändå, idiotförklara mej om ni vill ;)
JO, men jag har letat i precis hela lägenheten efter laddjäveln.. Men idag bestämde jag mej för att jag ska ta o städa mitt rum och sen leta efter den..
Till saken hör att jag har en hylla i mitt sovrum där jag brukar förvara den och handkontrollerna till PS2:an..
men min hjärna fick för sej att den ligger inte där, så det är ingen idé och ägna tid åt att kolla där..
Men idag bestämde jag mej för att kolla där ändå, och jajjemen, där låg den längst fram och såg dum ut.. *idiot*
blir så trött på mej själv.. men bestämmer sej ens hjärna för nånting så blir de ju att man inte letar där..

Nä, ska ut o röka nu och sen blir de o trycka ner sej i soffan :)

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0