Jag är understimulerad!

Nu kommer säkert vissa av er som läser säga, men gör något åt ditt liv då! Men er tänker jag skita i och skriver detta blogginlägg ändå!

Jo, det står till såhär, jag är fett understimulerad, jag gör ingenting på dagarna. Min dator är min vän, den tröstar mej om jag är ledsen, den är med mej om jag mår kanonbra.. Den ställer upp i alla lägen. Eller inte min dator ställer väl inte upp, men den sköter sej när jag behöver den.
När jag går upp så tar jag med mej datorn till köket i från sovrummet och startar den sen går jag ut o röker. När jag kommer in så är datorn igång, då kan jag starta upp firefox och msn. Kollar vilka som är inne på vilka sidor och så. Sen går jag o klär på mej, alltså datorn går före att jag ska klä på mej.
Mitt hår bryr jag mej inte ens om förräns massa timmar senare. Kollar min mobil och läser sms om jag fått några. Svarar lite snabbt på sms:en.. Oftast blir det ett ok. Om det inte är något jag verkligen måste svara på. Men sen skiter jag i mobilen, skickar någon så kan de ta en stund innan jag ens kollar vem det är. Ärligt talat är det så jävla gott med leveransrapport, man slipper se vem de är som skickar sms. Man ser bara den istället. Tummen upp för Leveransrapport.
Sen sitter jag vid datorn, mamma föreslår att vi kanske ska äta något så jag kan ta min losec. Det gör jag, då flyttar jag undan datorn för och äta, sen tar jag tillbaka den..
I värsta fall så startar jag den lilla datorn och har den stående igång i mitt sovrum, så jag kan kolla nätet därifrån om jag går in i sovrummet. För jag orkar inte flytta med mej den stora datorn hela tiden..
Såhär håller jag på, jag pendlar mellan datorn och balkongen.. I bästa fall ser jag på någon film eller på tv, men då har jag den lilla jämte mej om de sker i sovrummet. Sker de i vardagsrummet tar jag den stora datorn. Då kopplar jag in den jämte mej här. Har lagt ut förlängningsdosor lite överallt,så jag kan koppla datorn vart jag än är.
Jag lever ett hemskt liv! Men jag orkar inte palla mej ur lägenheten.. Jag hittar alltid ursäkter! Förr var jag iaf och handlade nångång då o då, men nu för tiden handlar jag allt jag behöver på några dagar sen slipper jag gå dit, och oftast skickar jag mamma för att slippa träffa folk.. Så jävla sjukt så de finns inte.

Nu vet jag vad ni tänker.. "Du lider av en depression", och Ja, de kan nog stämma.
Allt började när Mamma kom hem sist, men de har inte med mamma och göra, utan de handlar om att de var då jag förstod att jag verkligen var singel. Förlåt x att jag skriver om det. Inte meningen, men kände att jag behövde skriva av mej..

Samma sak med nätterna, så fort kvällen/natten kommer så får min kropp panik, den vägrar sova!
Och jag ligger o rycker dom första sekunderna när kroppen väl vill att jag ska sova. Är precis som kroppen är rädd att sova. Så jag bävar verkligen för att sova själv sen när mamma åker, jag behöver verkligen sällskap just nu, men vet att så kommer inte fallet vara för evigt..

Hoppas ni orkade läsa allt och inte bara litegrann, för då fick ni ingen bra bild av det jag skrev!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0