Jag går runt och fnittrar!

Det small innan.. fan va vi blev arga på varandra.. jag kallade x för Jävla idiot, och han bad mej dra åt h-vete..
Och efter det fick jag rensat luften iaf, jag fick talat om vad jag eg känner och tycker.. Fick talat om allting, utan att vara bitter utan jag var mej själv..
Sen dess känns det verkligen som luften är rensad..

Men jag är nog knäpp, men efter detta så pirrar det och allting känns så gulligt i min kropp..  jag var ute o rökte nyss, började tänka på x och jag började le och fnittra för mej själv.. Varför? Är inte de ganska sjukt, eftersom jag blev bedd och dra åt h-vete? Borde inte jag hata honom eller iaf släppa detta och försöka gå vidare? jag har gått vidare, men känner mej ändå fnittrig..

Tack x för att du gjorde detta, det gav mej en uppsving, att jag faktiskt får inse att jag kan inte bara gnälla till mej vad som helst.. Jag är van vid att folk serverar mej det jag vill ha om jag bara väntar ut dom eller tjatar mej till det..
men nu är de inte så enkelt med x.. Där får jag inte allt serverat på silverfat, snarare så blir jag mer "tjtatig" och försöker verkligen få de jag vill ha.. Jag vill fortfarande ha x, men ska inte ge men fan på att de blir så, men drömmar kan ingen döda..

Nä, jag ska se klart på webb-tv.. Ser på doobidoo just nu, missade sista halvan av det eftersom jag åkte till Kinna..

Puss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0