Jag har skrattat!

Och menat det!!

jag har inte kunnat skratta och mena de ända ifrån <3, men idag bröt jag ut i skratt :D pga ett spel på facebook, snacka om att de inte krävs mycke innan jag ska bryta ihop av skratt ;)

Tyvärr fick jag ingen och dela det med, för den jag skrattade med var inte riktigt med på noterna..

Jag tror jag har åkt på feber =/ Har legat på soffan hela eftermiddagen, kanske redan har skrivit de, men jag har kasst minne, skyller på det isåfall ;)

Nu väntar jag på att min soffplats ska bli ledig, men där ligger brorsan just nu och sover, så jag får roa mej på annat håll..

Förresten, såg på film innan på ps2:an, fan va den låter!!! Det tog nästan över ljudet ibland på filmen :( trist men får ha de så ett litet tag iaf, tills jag får tag i en ny dvd. Min dvd ja köpte förra året står i vardagsrummet, men vill inte vara taskig mot mamma, så låter den stå där så länge.. :) snäll jag är va?  :P

Det blev ingen promenad för mej idag, orkade inte de, först sovit dåligt och sen har jag legat pga hela jag har varit matt, då blev de bäst o ligga kvar..

Nä, ska se lite på tv.. är ju snart Unga mödrar :)

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0