Jag ska bli dejtingexpert!

Har precis stängt ner den stora datorn efter att ha sett på Fråga Olle dokumentären på webb-tv.. Fick nåt ryck ganska tidigt in i avsnittet att jag vill ha böcker om dejting.. Gick in på adlibris.se och sökte på dejting, fick upp två intressant böcker..
Köpte bägge två ;) Gick på 109 kr sammanlagt, ansåg de har jag råd med ;) Nu ska jag bara få tummen ur och läsa dom oxå när jag får hem dom, har varit dålig på och läsa böcker jag köper..
Köpte böckerna stora dejtingboken och hitta kärleken. :) Kan nog bli intressant och läsa om :)
Det har lixom bara flutit på innan, kanske kan lära sej några knep. ;)

Dock är mitt största problem att jag är så satans blyg.. att jag inte vågar ta kontakt med någon IRL.. Och är skitfeg och träffa någon jag träffat på nätet.. Jag chickar i 99% av faller ur.. Så inte konstigt man lever som singel..
Men tror de beror på att jag inte trivs med mej själv och är rädd för vad dom ska tycka om mej och så.. Usch säger jag bara.. När jag träffade K för några år sen stod jag o grät på parkeringen när han kom hit.. Grät i både glädje och rädsla.. Dock mest glädje, han var en av dom få jag faktiskt hade starta känslor för före.. Men så hade vi känt varann i 2.5 år innan och pratade i princip varje dag, flera timmar..
Jag var så glad att jag äntligen fick träffa honom och krama om honom.. Får känslan i magen nu samma som jag hade då.. Han är den enda som fått mej knäsvag av en kyss.. Mina knän däckade ihop totalt så jag fick hålla mej i balkongräcket.. Helt sjukt var det! Det var verkligen som i en saga då foten poppar upp ;)

Nä, om man skulle försöka sova.. Blir väckt vid 9 imorn, ska till las o vara barnvakt åt livis när Jonis är inne hos läkaren :) och sen blir de o fara runt i kommunen o fixa på alla gravar :) Kameran ska givetvis med :)

Nä, puss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0