jävla skit!

klockan är snart 3 och jag sover inte :( helvete oxå! Men men, smällar man får ta.. Varför kan inte jag få vara trött när alla andra normalt folk är det? nejdå, istället ska ja ligga vaken och störa mej på saker o ting..
Mitt förra blogginlägg tänker jag ha kvar där om ingen specifik människa stör sej på de och vill att de ska bort..
jag anser inte att jag har gjort något fel, utan jag har bara skrivit vad ja känner o tycker..
förresten, kan du inte va lite social när man skickar sms och kanske prata o så? Men de kanske är för mycket begärt.. ??
för varje gång du beter dej så känns de rätt o plocka undan allting.. Kanske ska plocka bort ännu mer en vacker dag.. Även sånt som kan påminna om dej.. Jag kanske gör rätt beslut, jag kanske gör fel.. Men jag tror de bottnar i rädsla från din sida..  men de är väl bara dumma spekulationer kanske.. ? vad vet jag. och ja kanske aldrig får svar på dom heller..  det är inte direkt underbart o leva i ovisshet, men vad ska man göra? Gilla läget? Fast jag kommer aldrig gilla läget, utan jag kommer störa mej på de tills jag får klarhet i saker o ting..

Skitsamma.. borde verkligen sova.. är ett sattyg o ha den lilla datorn, den passar så bra i mitt knä när jag ligger i sängen.. därför de blir att jag bloggar..

Puss på er.. dom flesta iaf..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0