Kroppen vägrar somna

Min kropp vägrar sova! Har legat här sen ett, och inte fan får min kropp för sig att sova.. Är dötrött, men kan inte sova :( Nu ligger jag och ser på "Adam och Eva, fyra födelsedagar och ett fiasko" tur man har vhs när dvd:en bestämmer sig för och gå och dö utan förvarning :'( förresten, min säng känns dubbelt så bred som vanligt och täcket skulle lätt kunna delas med en till, alltså delar det inte nu, men skulle lätt komma plats någon jämte mig ;) nä, får väl försöka sova, går inte det får jag väl läsa skvallerblaskorna för veckan. Dåligt med läsning på kvällarna denna veckan. Nä, Natti.. Puss på er.. X? Kan du inte ge det en chans och fundera lite?

Åsikter :)
Postat av: jimmy

jag har sagt att vi kan va vänner så länge du skärper dig....kan inte lova det kan bli ngt mer än så

2009-10-24 @ 10:50:53
Postat av: iidaa

Jag kräver inget, vill bara du ska fundera på saken..

2009-10-24 @ 14:40:21
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0