Ny vecka på intågande!

Om fyra minuter är de ny dag.. snacka om att tiden går för fort.. Imorn om 3 veckor fyller jag år.. shit vad tiden går!
FAAAAAN! Insåg just att det är ju bara TVÅ veckor kvar.. usch nu fick jag ännu värre åldersnoja! Vill inte ha det! Men de kommer tydligen naturligt.. Vet flera som haft det!

Usch o fy..

Några punkter jag har mest noja för..
  • Inget körkort
  • Singel
  • Fortfarande boende hemma
  • Inga barn
  • Inget jobb
Usch o fy! jag vill inte fylla 25, jag vill fortfarande vara 20, och inte behöva bry sej.. Men icke, nu är man helt plötsligt vuxen, och nu måste man engagera sej i livet för o komma nånstans.. varför ska livet gå så fort, snart har jag levt 1/4 del av mitt liv, om man räknar med att bli 100 år då.. Men de kan jag nog glömma..

Nä, får ta  mej i kragen helt enkelt..
Vissa punkter går o ordna fort, men anser att jag tänker inte skaffa första bästa pojkvän bara för att jag ska slippa vara singel.. Mitt <3 finns hos en annan.. Men det hör inte till saken, och jag kan säkert bli med barn med första bästa, men anser inte det heller är rätt.. Så jag tar de i "rätt" ordning..

Nu blir de sista kvarten på hollywood fruar reprisen som gäller.. sen sängen!
natti!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0