Pappa flytta inte in till tjörn!

Känner att jag varit dålig på o blogga idag..
Kan bero på att jag har först o främst sov till 14.. Inte klokt! Fick lite panik när jag kollade på klockan och den var 13:59.. Gick upp, men var så jävla trött så jag kunde likaväl bara vänt på mej så hade jag slocknat som en gris!
Fattar inte varför jag är så trött hela tiden..

Ikväll är en sensation.. Jag är inte på dåligt humör, fastän de är kväll och natten börjar närma sej.. Jag tror det är för att jag fick hört klart o tydligt igår att han undviker mej om jag är på dåligt humör.. Samma sak tillbaka..

Fan, måste byta lakan i sängen :( Lakanet jag har i nu var det ett litet hål på när jag la i de, men nu är de stort som as, jag typ fastnar i de :P så som jag flänger runt i sängen är de inte konstigt ;) att nåt ligger kvar på rätt plats är otroligt.. Kuddarna brukar jag ha kastat runt och täcket har jag oftast lyckats plocka ur påslakanet :P haha.. snacka om o va som en torped i sängen ;)

Nä, får fixa det ^^ puss på er :)

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0