raderat allt..

Nu inatt tog jag ett beslut jag aldrig jag trodde jag skulle ta..
Jag raderade x:s nummer, så nu är fritt fram för alla er som vill ha honom.. Jag tänker inte visa utåt vad jag tycker längre..
Utan de kommer jag hålla för mej själv. Okej, bloggen är nog utåt, men det är här ja kommer skriva allting jag inte kan säga på telefon/sms..

Jag förstår inte hur du stod ut med mej i 1.5 år, jag är ju en bitterfitta, som drar ner dej i skiten.. Jag vet att du sitter o ilsknar när du läser detta, men skit i och läs då, för de är min blogg, mina rader som skrivs!
Passar de inte så pys!
Nu förstår jag varför man inte ska vara kompis med ex, de skapar bara problem..
jag är ett ex, jag skapar problem för den andre..

Jag kommer inte bry mej, ha ni så kul imorn, jag har inget o göra där ändå, för de finns risk att vi blir osams när de börjar gå mot sen kväll/natt.. Pga att det är då ångesten kommer över mej.. Men det verkar det fan inte va nån som förstå.. fatta, jag mår inte prima hela jävla tiden, och natten är den värsta tiden på hela dygnet, men det är väl bara bullshit från min sida.. Jag har ingen aning om hur jag kommer klara mej när mamma åker, jag kommer väl få isolera mej och sova på soffan när jag har tröttat ut mej tillräckligt psykiskt.. Fick göra så sist jag mådde dåligt..
MEn de är min tur i livet, jag ska väl tydligen inte få må riktigt bra, mår jag bra så finns de säkert nån som kommer och förstör det för mej.. Och nej, ja menar inte dej x, utan jag menar folk i allmänhet..

Suck säger jag bara om livet.. det suger fett, och kommer nog göra jävligt länge framåt..

Nu kom sanningen fram, han älskar mej inte! Och ja, jag vet att du inte vill jag skriver det, men de känns ju bra och vart ihop med någon i 1.5 år som inte älskade mej i slutet.. Slutet = senaste 6 månaderna, jag fick inte höra det en enda gång sen typ nyår.. Så de är mer än 6 månader, de är nästan ett år..

Nù är de snart 1års jubileum.. snarare den dagen jag ska fira mitt kalas.. Då firar jag ett år som någon som blev gravt sårad.. Men de är smällar man får ta tydligen..
Min lott i livet är att bli sårad gång på gång, aldrig få vara med den jag verkligen vill vara med.. Utan jag ska behöva vara själv och sitta här.. jag är 25 år och inga planer på någon pojkvän.. Känns ljust för framtiden.. wii, jag blev så positiv helt plötsligt..

Puss på er.. Ska väl försöka tänka vad JAG gjorde för fel i förhållandet, för det är JAG som drar ner alla andra..

Åsikter :)
Postat av: Emma

Du skriver "Min lott i livet är att bli sårad gång på gång, aldrig få vara med den jag verkligen vill vara med.. Utan jag ska behöva vara själv och sitta här.. jag är 25 år och inga planer på någon pojkvän.. Känns ljust för framtiden.. wii, jag blev så positiv helt plötsligt.."



Men du Ida, tänk om det är din inställing det är fel på. Tänk Vad du kan förbättra istället för att lägga skulden på alla andra.

2009-10-23 @ 20:25:10

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0