Så annorlunda känsla

Jag har en sån skum känsla i kroppen. Ena stunden ligger jag och njuter av ensamheten, medan andra sekunden ligger jag och kvider efter närhet. Att någon ligger bakom mig och håller om mig. Funderar även på allt som sades ikväll/inatt, och inser att mycket är sant, men som du sa att du gjort massa fel är bullShit, du försöker hitta en lösning och enklast är och lägga allt på dig. Men för mig är det inte så enkelt. Jag fyller 25 om mindre än 2v, och trodde jag hittat han med stort H i mitt liv. Tyvärr ser det inte så ljust ut just nu. Jag har ingen lust alls att börja om, öppna upp mitt hjärta/inre med någon. Och behöva blotta sig totalt. Det tar så mycket kraft av mig så det avstår jag helst ifrån.. Och det vi pratade om evighet, det kan vara en vecka, en månad, ett halvår, ett år. Inget jag kan säga i nuläget. Men en sak står klar, står inte och väntar hur länge som helst.. Jag behöver verkligen sova, vill inte men dvdspelaren gick sönder nu ikväll:( så nu var man utan det med:( yäyä, sånt är livet.. Puss

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0