Tack =)

Jag vill tacka agge för att du fick mej på bra humör och löste massa problem som de har varit ett tag.. =) tack för att du var positiv, jag behöver sånt folk.. Som inte tror jag är på dåligt humör hela tiden..

Nu sitter jag o väntar på att maten ska bli klar här, jag ska äta lite, innan jag ska åka till x och äta kycklingtallrik, vill inte ha mer än så.. Mamma lagar så jävla god mat ikväll så de kan ja inte avstå ifrån :)

Kanske borde höra av mej till x och fråga när han hämtar mej o så.. Kanske vore smidigt o veta, kanske smidigast om vi åker och möter upp K o S på skorpionen direkt.. Så slipper de bli massa onödiga resor..

Nä, får se vad nätet har o erbjuda, kanske kika lite bloggar jag har sparat :)

puss på er! :)

förresten, älskar denna låten :) är så fin!


Åsikter :)
Postat av: nettan

hej.så du är inte sur på mig längre...jag vill ju inte att vi ska vara sura på varann.puss

2009-10-23 @ 19:26:26
Min blogg: http://weepee.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0