tänka före?

nu har jag gjort det igen.. jag har tänkt till efteråt.. Jag har gjort slag i saken utan att ens tänka..

jag tog bort hans nr från telefonen, sim-kort, samtalslistor, senast skickade..
Nu är det som det är, jag saknar och ha numret, tror jag kan de i huvudet, men dumt o chansa..
Kan gå till helt fel person.. Men min fredagskväll kommer för omväxlingsskull handla om att vara hemma med mamsen.. eller oopps, de var visst inte så ovanligt.. Jag är aldrig någonstans, ville därför basta imorn o äta pizza och bara umgås, men de skapade så mycket problem så jag avskrev mej  ifrån kvällen så ni får kul.. o slipper bitterfittan... hon som bara klagar..
Jag kommer stanna hemma om ingen ber mej komma, men yeah right att jag kommer bli bedd och få komma dit..
jag ska ju ta för mej o kräva en massa, men tyvärr era små vänner, jag är inte sån.. Iaf inte när jag varit i förhållande, för då är jag förhållande typ, då tar man inte för sej, då sitter man snällt o väntar på att bli bedd. Jag är sån, men hade jag vart singel länge tillbaka o varit singel-ida så hade jag tagit för mej som fan! Men nu är inte de så.. Och de räcker inte att s o k ber mej komma, utan de är ägaren av lgh där vi ska vara som ska be mej.. På ett snällt sätt, och de ska inte sluta med att jag eller han blir irriterad och bråkar..

Men skitsamma.. jag ska försöka sova, är skittrött, men har så jävla ont i min mage, de värker som en idiot :( så de blir nog inte mycke sömn för mej inatt heller :( om de inte släpper snart vill säga..

puss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0