Underbara Tisdag!

Så var tisdagen kommen, och den har nästan gått med.. Fan så trist väder det är ute! Tur man har ett rum o fixa med ;)
har fixat om o ställt fram alla favortfilmer i tv-hyllan.. Så nu blir de nog skitbra :) slipper jag leta så mycke efter just favvosarna :D

Har en helvetes massa brända skivor jag inte har en aning om vad de är på dom, funderar starkt på o sätta mej o kolla igenom alla och skriva på dom vad de är, och välja bort dom filmerna ja redan sett o bränna om RW-skivorna..
så kanske man får lite ordning på dom med.. Tror tyvärr att dom flesta av skivorna är J:s, ska sms:a sen o fråga om han vill ha tillbaka dom..

jag känner mej på ett jäkla bra humör idag :) orkar inte tänka bakåt idag utan jag ser bara framåt.. Riktigt gott är vad de är.. Får se bara hur länge de håller i sej, kanske bara är en "svacka" att jag mår bra..

Nä, får fortsätta fixa o dona :)

puss på er..


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0