Ytterligare en natt blogg..

Jag blir så trött.. Jag har precis kommit ur en liten stund av ren panik och gråt..
jag bröt ihop totalt samma sekund jag la på telefonen med J.. Skulle ringa för o säga nån skitsak, men de resulterade i att vi pratade i 1:03.. Inget jag kunde rå för, för denna gången sa ja inte mycke, utan de var den andra personen som babblade på som bara den :) gott o slippa babbla hela tiden!

Men vi fick bestämt lite grann som tur är.. Tyvärr kommer jag ha skitsvårt o hålla det, men vad ska man göra? lika bra och gilla läget.. Men kommer bli sktisvårt.. har lovat x att jag inte ska höra av mej först, och jag kommer inte göra det heller.. Men är tråkigt eftersom jag bara pratar med typ 2 personer per dag, och det är x o S..
Så de får nog bli promenad imorn så jag slipper tänka.. Gott med promenad, så kanske man tänka på annat och kanske sånt man ska blogga om senare.. Hmm..

Får nog bli en promenad imorn och ta med systemkameran så man får taget lite foton nångång.. Den ligger ju bara här hemma och skräpar just nu.. Synd att 4000 ska ligga o skräpa..
Men så är de ibland..




Men men, ska se dom sista minutrarna på hål i väggen på webb-tv.. Sen blir de väl en nattcigg och sova..
Ska även sätta datorn på laddning så jag har den imorn och kan blogga på :D

Puss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0