Får nog bli lasarettet på måndag..

Vil börja med att säga att jag har fått "låna" min lilla dator av brorsan så jag sitter vid den, och det är skitovant och ha en så liten dator när man är van vid den stora ;-) stavar fel hela tiden :-P

Jo, jag får nog ringa lasarettet på måndag, börjar bli fett less på o vara förkyld, dessutom har jag fått en jobbig hosta..  Så jag lever på hostmedicin 3 ggr om dagen.. Börjar tyvärr vänja mig vid den hemska smaken nu.. :-) nåt jag trodde jag aldrig skulle göra..

Och jag har ont i bröstkorgen, vet att mycke är för att jag hostar så mycke, men tror inte allt beror på de.. Så jag tänkte bege mej dit för att se så jag inte har åkt på lunginflammation eller nåt.. För jag brukar va förkyld länge, men fasen inte i nästan 3veckor.. :-(

Nä, om man ska ta o se på "Mamma Mia" och försöka sova lite.. Tagit hostmedicin o alvedon så jag borde kunna sova ändå.. Har en aning ont i skuldrorna med av allt hostande..

Snutta kudde!

Åsikter :)
Postat av: Emma

Hostan? Ja du röker, du har väl fått rökhosta. Inget konstigt med det eller?

2010-02-21 @ 13:21:36
Postat av: iidaa

vet mycket väl att jag röker.. Har haft rökhosta en annan gång, och jag tror inte det är de denna gången, jag hostar massa slem så den tillhör nog förkylningen.. MEN kan aldrig vara säker..

2010-02-21 @ 15:57:40
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu är jag väldigt ärlig, som vanligt.



Men, börja motionera Ida, så ska du se att ditt immunförsvar blir bättre!!



Du kommer även bli piggare, gå ner i vikt o känna dig finare.., bli gladare för när man motionerar tillströmmar positiva känslor i kroppen, minns ej va det hette men vet att det heter något iaf.



OCH framför allt inte småsjuk lika ofta! Motion o frisk luft gör underverk!!! Det behöver alla.

Minst en halvtimme om dagen säger dom som vet.



Du är ju ändå hemma om dagarna, så varför inte ägna en timme åt dagen åt en promenad?



Jag lovar, det gör underverk!!!



Jag tror på dig!

2010-02-22 @ 17:46:33
Postat av: iidaa

Jenny:

Jag hade mer än gärna gått ut o gå, om jag inte hade varit sån hatare mot det.

jag finner ingen ro alls i att gå ut o gå, jag känner det som en plåga pga det är så tråkigt.

Men jag har stora planer på att gå på friskis, jag ska bara bli frisk så jag kan gå dit :) har fått gratiskupong av en kompis som jobbar där :)

Det roligaste som finns är att sitta på en motionscykel o bara cykla o cykla..

2010-02-23 @ 13:39:41
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bra där!! Du har hittat en motionsform du gillar.



Jag säger bara en sak..



KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!! Man mår sååå mycket bättre o är mkt friskare om man rör på sig!!!



Skitbra Ida!! Bli frisk nu så du kan cykla!!:)

2010-02-23 @ 23:37:39
Postat av: Jenny

Förresten, undra om inte friskis har rabatt för arbetslösa??

Du kan ju alltid fråga! Tror dom har det för studerande iaf.



Bor du i skene? Isåfall är det ju nära dit också!

2010-02-23 @ 23:39:13
Postat av: iidaa

Jo, dom har rabatt för arbetslös, men bara om man går på a-kassa tyvärr.. Kollade upp de och de är rätt surt..

Ja, jag vill cykla massa, de är skitskojj!

2010-02-24 @ 02:59:48
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0