Hemmafru deluxe!

Känner mig som värsta hemmafrun..
Har bakat chokladmuffins med en dumle i :)
Och medans dom stod i ugnen så satte jag mig o virkade på min mössa..
När jag satt där kände jag mig som hemmafru deluxe.. ;-)

Nu sitter jag här, snackar lite på msn, fixat farmville och kollar facebook, så jag kan säga "ah, jag vet, jag såg de på facebook" ;-)

Brorsan fick en chock idag förresten, jag ringde honom och berättade att jag satt in pengarna för försäkringen på datorn, lånade ju av han när jag stod där, försäkring är alltid bra.. Och Han blev chockad och sa "asså, du satte in pengar, det trodde ja inte du skulle göra". ;-) ibland måste även jag chocka.. :-P

Imorn ska jag äntligen klippa mig.. :-D Det ska bli så gött och bli av med en bit av allt de slitna.. Som jag har längtat.. Så imorn 13,30 så påbörjas operation klippa bort allt slitet.. :-D

Nä, nu ska jag surfa runt lite, kolla lite bloggar och så..

förresten, följ mig på bloglovin!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0