Jag älskar HP!!

Nu har jag äntligen fått ett besked av HP!

Igår när jag pratade med dom så sa dom att jag skulle skicka in mitt inscannade kvitto på deras mejl.
Ringde idag, då hade dom inte fått in något kvitto :-O.. Nehe, så jag fick ge min mejladress till henne så skulle hon skicka ett mejl till mig som jag svarade på.
Men efter 2 timmar hade jag inte fått något mejl så jag ringde igen.. Fick då prata med en jättetrevlig kille som undrade varför jag skulle mejla dom återigen, för dom fanns i deras system, snacka om att det är nåt fel i deras kommunikation..

Men när jag hade pratat med denna killen en stund undrade han varför jag hade med om och göra överhuvudtaget, för han anser att onoff kan ta ett sånt här beslut själv.. Men han sa såhär sen :
"jag bestämmer att du ska få pengar i handen som din dator kostade, för du ska inte behöva stå ut med detta längre, sen kan du gå till en annan butik och köpa en dator, för du verkar haft på tok för mycket problem med OnOff, dom får inte neka dig pengarna i handen!!"
Så på fredag eller lördag ska jag till Onoff och lämna in min dator o hämta pengarna för den och sen bege mej mot Netonnet och köpa en där, redan hittat en jag vill ha :-D

Så imorn ska jag upp på vinden och hämta ner lådan till datorn och börja packa ner grejjerna.. Och sen längtar jag tills vi får låna en bil och bege oss mot Borås :)


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0