Jag får skylla mig själv!

Har funderat en del ikväll på varför jag är singel. och jag tänkte jag skulle förklara lite om mina gamla pojkvänner och varför det har gått som det gjort varje gång..

Daniel 02-05:
Vi hade det skitbra, förlovade oss ganska tidigt, flyttade ihop och allt var toppen.. Tills jag fick veta att han varit otrogen med min [dåvarande] bästa kompis.. Och vi bråkade som faan och jag blev osams med tjejen och var fram tills för några veckor sen..
Det har framkommit nu i efterhand att han haft det ihop med henne samtidigt som mig.. För jag o han provade en gång till ett tag efte otroheten..

Kim 06..
Sen träffade jag en kille som jag pratat med i säkert 3 år på msn.. Vi insåg att det fanns mer än vänskap.. Men vi hade båda varit upptagna innan.. Han åkte hit ifrån Örebro och jag var skitnervös, men de löste sig.. Vi hade en toppenhelg.. Han är den enda som fått mig att tappa styrkan i mina ben, jag föll ihop av hans kyss.. <3
Vi träffades två ggr, båda helgerna lika underbara..
Men sen hände det nåt, han skulle komma hit, men han krockade bilen, han skyllde på det ena och det andra.. Och det slutade med att jag gjorde slut för jag orkade inte vänta i över 3 månader på att ses.. Och jag fick inte åka hem till honom.. Så nåt fel var det!

Martin dec 06 - feb 07..

Underbar kille, vi hade det skitkul, en av dom få jag älskat från första stund.. [kompisens ex], jag var helt såld på honom och vi hade värsta heta förhållandet och jag var ganska stolt över att just jag hade honom eftersom han var så underbar mot mig.. Men sen hände de nåt där med, vi umgicks knappt ett tag., men på alla <3 dag så hade vi en toppenkväll, umgicks, fick massa presenter, värsta kvällen helt enkelt.. MEN sen gjorde han slut på sms på kvällen :'( han påstod vi inte sågs.. men men..

Nångång på hösten/vintern träffade jag en kille från Falkenberg, allt var toppen! Jag har aldrig haft så trevlig helg, han gick ihop med mina kompisar och vi hade skittrevligt..
Förutom att jag råkade trampa sönder hans glasögon och dom kostade visst 800 och laga, men de hör inte till saken.. Jag var helt såld, jag tänkte bara på honom och var helt fast.. Missade säkert massa viktigt den helgen ;-)
Han lovade mig guld o gröna skogar och allt var perfekt i min värld..
Men från den sekunden han åkte hem var han knäpptyst i flera dagar tills jag får sms där det stod
: "glöm helgen" Sen var de tyst i flera år, han blockade mig och allt var hemskt.
Men har fått kontakt nu igen och allt är toppen, men vet inte om jag kan lita på honom igen.. han sårade mig som fan sist..

Jimmy 08-09..

Träffade Jimmy på BC på nätet, och vi började umgås, men jag hade absolut inga som helst planer på att bli ihop med honom, jag kände att han har vart ihop med två av mina vänner så "nejtack"..
men efter nån månad var de kört, då blev vi ihop, 2 dagar efter min 1årsdag som singel ;-)
Och vi hade värsta bra förhållandet, till sommaren, då började vi bråka, och sen kom o gick det hela tiden.. Men oktober 09 fick jag beskedet på sms att det var lika bra o göra slut.. Det har varit jävligt uppslitande och jag har inte orkat tänka på någon annan.. Han surrar fortfarande i mitt huvud, tyvärr måste jag säga.. Jag kan inte säga jag har fått något bra efter vi gjorde slut, jag blir behandlad som luft..
Men jag hoppas jag kan släppa och gå vidare snart.. Jag vill hitta någon som jag kan lita på och faktiskt ha de bra med..

Kanske helt meningslös läsning för er, men jag ville skriva av mig lite..

Over And Out!

Åsikter :)
Postat av: Jenny

Rätt vad det är står din mr right framför dig, och du kommer tänka att du aldrig nånsin varit lyckligare.



JAG LOVAR!!!



Tålamod. Alla får sin prins till slut

2010-02-22 @ 20:26:42
Postat av: en som gillar att läsa din blogg

det är när man slutar leta som man hittar den rätta...

2010-02-22 @ 22:07:55
Postat av: iidaa

till er båda:

Jodå, jag hittar säkert någon och jag letar inte heller just nu..

jag har insett att de är kört..

2010-02-22 @ 23:26:56
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0