Känns som denna natten blir låång!

Klockan är snart 3, jag har inte somnat än.. Och troligtvis gör jag inte de på en stund till heller..
Jävla hosta..
Jag har inte pratat med Lasarettet, drar mig alltid för att ringa till dom..
Men tar min hostmedicin sen är de bra med det..
Men ska ställa klockan på 10 imorn så får vi se hur jag mår, mår jag likadant som dom andra dagarna så ringer jag, mår jag lite bättre så väntar jag.. Men jag kan slå vad om att jag "jag mår nog lite bättre".. ;-) Dum som man är..

Men fuck vad jag hatar och inte kunna sova..  Tur man har en go vän som vill sms:a med en och vara "social" mot mig..
Bättre än inget iaf..

Är gott o få ha sin lilla dator hemma i såna här lägen, så man kan blogga,kolla nätet m.m.. Insåg innan att jag har nog försummat min farmville en aning, men vaffan, de är bara låtsas träd o skit.. Jag börjar lessna fett, men ändå går man in på de varje dag och "fixar iordning".. Man måste va korkad..

Nu ska jag se slutet på filmen jag började med innan och sen ska jag se om min kropp vill sova.. Har hört att mamma har snarkat läänge! Lyllo henne!

Natti.. Pyss o Kram..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0