Någon som kan tolka drömmar?

Inatt har jag drömt en riktigt sjuk dröm.. ;-)
Dom säger att drömmar speglar något i verkliga livet.. Och då skulle jag gärna vilja veta vad min speglar :-P

Jag drömde att jag var ihop med Martin [en jag var ihop med 06-07]
Och han jobbade på Kupan i Örby [en kiosk] Och jag brukade springa dit varje gång han jobbade för att jag ville träffa honom.. Jag sprang alltså 5 km för o träffa min pojkvän.. [jag som aldrig sportar!!!] Dessutom sprang jag bara dit för att jag ville bli kysst, sen sprang jag hem ;-) Snacka Psyko.. Men jag går med på att jag brukar bege mej till min kille för att få en kyss och sen hem igen.. Men SPRINGA [!!!] det är INTE min grej.. Och dessutom bodde jag i grannens lägenhet på nederplan..inte ens i denna trappuppgången... :-)

Sen skulle jag o Martin på fest, och då fick vi gå igenom hela Ängskolan för att komma till lokalen, och sen när vi väl kom till lokalen så var det minst 10 meter till taket och där hade dom satt en diskokula och inget med de, men dom spelade lite musik, och det var bara vi där.. =/

Är det någon som kan tolka denna drömmen åt mig? Jag skulle gärna vilja veta varför jag drömde om just detta!!


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0