Nu drar det äntligen igång!


Nu ska jag börja packa ner mej i soffan, täcket o kuddarna ska hämtas..
Och chipsen ska hällas upp i skålar och mina kexchoklad snacks ska oxå upp i skålar, sen blir det en liten powerking så ska nog kvällen bli bra..
Skulle eg varit hos Sanna och Lasse ikväll, men förkylning med feber kändes inte som någon bra grej och gå iväg på fest med.. Så det får bli och gå dit nästa gång istället o stanna hemma denna lördagen :)

Nä, bara en kvart kvar tills de börjar.. :) Måste hinna fixa allting :-D

Ses senare med en värdering av bidragen!!

Åsikter :)
Postat av: aleeekz - tävling pågår

Hallå hallå :)

mår du bra idag? :)



har en tävling på min blogg om ett underbart smycke så om du är intresserad så är länken här : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för denna kommentar :).



ha det bäst <3

2010-02-07 @ 10:37:15
Min blogg: http://voffsen.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0