Ny dator.. igen..

Så har man ny dator.. återigen.. Fick en precis likadan som den förra :)
Han tyckte själv i butiken att den verkade seg och det måste varit nåt mjukvarufel.. Så helt fel ute var jag inte ändå..
Men han drog en suck o tyckte synd om mig när jag kom in med datorn.. =/ Tur jag finns så dom har nåt o göra på dagarna ;)

Men upptäckte även ikväll att det ligger inte alls lika många program i "lägg till ta bort program" mappen.. På den förra var där överbelamrat totalt.. Nu ligger det bara det som behövs.. *gott*
Och nere vid klockan låg det säkert 10-15 ikoner på den andra datorn, här ligger fyra.. Ljudvolym, trådlöst nätverk, laddningen och uppdateringar.. Det behövs ju inte mer..
Så jag tror dom hade haft den gamla som test dator för hur många program man får in i en och samma dator.. ;)

Men nu är jag nöjd och glad och har en snabb dator så jag slipper klaga :) MEN, förra gången kom inte felet förräns dagen efter, så vi får se, men jag hoppas för allt i världen att jag slipper åka in med datorn ytterligare en gång..

Om man skulle våga sej på att sätta fast laptop skinet jag köpte idag tro ? :) hmm, den tåls att suga på en liten stund ;)

Over and out, telefonen plinga..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0