Onoffs kundtjänst..

Ringde till onoffs kundtjänst idag och pratade lite om datorn..
Hon kontakade butiken medans jag väntade och butiken sa att eftersom datorn inte ens är en vecka så ska jag bara komma in med den så får jag en ny dator.. Halleluja! Dom är samarbetsvilliga.. Kors i taket..

Så på torsdag ska jag och mamma åka in till Borås och reklamera den.. Tur man sparar kartoner o allting som följer med..  Jag är så tacksam varje gång den faktiskt vill fungera.. Men det är inte direkt ofta.. Idag har jag nog fått göra 5 omstart sen kl 12.. Och de är inte bra för datorn och behöva tvångsstängas..

Så jag stänger nog ner min dator o startar den först ikväll igen.. Har ju mammas dator som tur är..
Saknar dock min lilla dator, den funkar iaf, men den är med brorsan i Falkenberg.. Drygt nog!

Nä, nu blir de o spela lite tv-spel, inte direkt så man vill gå ut i detta jäkla väder.. Det faller massa vita korn från himlen, de heter nog snö har jag för mig, för de har jag ju inte sett någon innan iår menar jag.. :-P

Nä, puss på er.. Spyrospelet väntar :-D

haha, kom precis på att idag för 2 år sen blev jag o J ihop.. En ganska bra dag, som kommer följa med mig i framtiden.. Minns alla dagar jag blev ihop med killar :-P

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0